Om ni inte hängde med!



Ta helst inte bilderna för jag har tagit dom från videon själv! Isånnafall får ni länka mig! :)


Här kommer alla frågor som Radio Disney ställde fast på svenska :)

1. Jag brukar vara rädd för...

2. En sak som jag kan vara utan..

3. Jag vill spela in en film med...

5. Det bästa jag kan laga (mat) är...

6. Min favorit rad i en sång är...

7. Jag önskar verkilgen hur man...

8. Det mest slumpmässiga albumet med bandet är...

9. Pedikyr eller manikyr...

10. Kärlek vid första ögonkast...

11. Om jag skulle ha någons frisyr så skulle det vara...

12. Om jag fick välja en typ av skor skulle det vara...

13. Jag är verkligen imponerad av...

14. Om jag måste äta samma maträtt hela mitt liv skulle det vara...

15. Den ålder jag ser mest fram emot är...

16. Jag är besatt av...

17. Jag skulle spendera mina sista 20 dollar på...

18. Om jag fick resa någonstans i världen för dagen skulle det vara...

19. Av dom 7 dvärgarna jag gillar mest är...

20. Sporten jag önskade att jag var bra på...




Hoppas att ni tyckte det var kul att jag översätte frågorna! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback