Selena m flera pratar om hennes uppväxt!

Jag har översätt på google så det kan bli ganska konstigt! ;)


Selena på hennes föräldrars skilsmässa: "Jag ville ha en familj så illa.
Jag ville ha min pappa och min mamma tillsammans. Så det var verkligen, det var verkligen svårt ", hennes mamma Mandy Teefey tillägger," Det var väldigt svårt för henne. Och, hon förstår inte. Du vet, det var som förstörde hennes familj. Allt vi kan göra är att bara säga "Jag är ledsen, men ni förstår en dag. '" Selena fortsätter med att säga: "Min mamma var den bästa. Hon var, egentligen, var hon allt. "

Selena kusin, Pricilla De Leon, på skådespelerskan blir retad i skolan - "Vi hade några riktigt menar flickor i vår skola och de skulle bara vara som" oh hon är på Barney, hon är en stor bebis "och bara retas med henne"

Selena på att vara en förebild: "Jag har aldrig riktigt sagt att jag vill vara en förebild. Men sedan när det hände var jag så ner för det. När jag insåg att jag skulle ha en liten flicka kommit till [mig] och säger att hon vill vara precis som [mig]. Det [är] vacker och jag accepterar det. Jag är människa, jag är inte perfekt. Jag gör misstag hela tiden, men jag antar att mitt jobb är att hålla dessa misstag för mig själv, vilket jag redan är bra gör och bara försöka vara den bästa jag kan vara för dem barn. "

Selena på berömmelse: "Detta är en mycket ytlig jobb. Jag sitter i en stol i två timmar och få hår och smink gjort och tala om [mig] i intervjuer. Det är en mycket fåfäng sak att göra. Och jag fastna i det ibland. Jag gör. "




Selena's mamma och Selena själv :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback