Bild sen Selena var i Miami!


Postat av: Felicia

Hejsan nu är jag tillbaka på bloggen: kandissnytt.blogg.se så gå in och titta och lämna gärna en kommentar :)

2012-09-21 @ 22:12:17
URL: http://kandissnytt.blogg.se
Postat av: Issi

Kan inte du skaffa några rolig tävlingar...

Svar: Jag ska försöka klura ut någon tävling. Men har inte kommit på vad man ska vinna än, ska verkligen försöka ha en tävling snart!! :)
lovisato.blogg.se

2012-09-24 @ 21:23:21
Postat av: Linda

När du säger snart hur länge menar du då?

Svar: Jag vet inte för vi har väldigt mycket läxor just nu,så har inte jättemyckeket tid över till att stitta vid datan. Men kanske om några veckor... Kan tyvärr inte svara på det!
lovisato.blogg.se

2012-10-04 @ 19:25:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback